5.2.10

Kanapa

Taki niezwykle zabawny i pomysłowy sposób na chusteczki higieniczne podpatrzyłam u MKatarynki. Uszyła ta zdolna kobieta niesamowite ilości takich chusteczników, a każda kanapa jest inna! A jedna z nich, w śliczny guziczkowy materiał - jest moja :)))

Można je sobie popodziwiać tutaj i jeszcze tu. A dla chętnych na spróbowanie jest też tutorial!!! Kiedyś dostałam wykrój, ale jak już postanowiłam go wykorzystać, to oczywiście nie mogłam go znaleźć, więc musiałam pogłówkować. Dlatego też tył mojej kanapy ma nieco inny kształt. Ale minimalnie :)

Chustecznik ten ofiarowałam koleżance w prezencie imieninowym. Kolor środkowego pasa był dobierany do ścian jej salonu i udało mi się trafić! Na zdjęciu nie wyszło, ale to taka delikatna morelka jest. Podobało się :D

Jedyne co dodałam od siebie, to kawałek gumki, który doszyłam od spodu, żeby kanapa nie zsuwała się z pudełka, bo uszyłam ją troszkę luźniejszą.

Dzięki Kasiu za wzór, inspirację i świetny tutorial ! :*

17 komentarzy:

  1. Rewelacja! Bardzo, bardzo mi się podoba, koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-)Może i ja się odważę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5.2.10

    SuuuuPER :) fajny pomysł!

    i 'uwolnij komentarze' ;)
    z koroneczką
    http://art-ceramika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytałam u Koroneczki na blogu i wyłączyłam tę weryfikację. W końcu cóż milszego od wielu wielu komentarzy :DDD Dzięki, decoRACJO!

    OdpowiedzUsuń
  5. No bajeczny pomysł, naprawdę! I świetne wykonanie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest cos niesamowitego, az zapragnelam takie miec, tylko zupelnie neiwiem jak je zrobic, a nie smiem prosic i wyzebrywac o zrobienie.
    Naprawde cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta kanapa! Chyba pomyślę o czymns takim dla mojej Mimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałyście mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://sweetcd86.blogspot.com/2010/02/walentynkowo-kartoflano.html zapraszam po wyroznienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!!!, i też się pokuszę o zrobienie własnego mebelka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Myślałam,że to jest prawdziwa kanapa:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna... Już od jakiegoś czasu podziwiam te kanapy ale odwagi mi brak na własną...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny chustecznik i zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, dziewczyny, cieszę się bardzo, że spodobała się Wam moja wersja kanapy!
    SweetCandyDreams I Zula - Jesteście kochane! Dziękuję pięknie i pędzę do Was :)

    Inno - Ty się proszę nie bój, tylko szyj! Na pewno będzie piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedzielko, jestem z Ciebie dumna!
    :)
    Ślicznie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedzielko, a moze chcesz w blizszym lub dalszym czasie zrobic wymianke? Cos mojego (scrap, polarowy notes, mis, bizuteria) na taka kanape?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...