3.7.11

Czereśniowa kanapa

Na straganach pełno teraz czereśni i kupując je przypomniało mi się, że przecież uszyłam coś czereśniowego całkiem niedawno!


Kanapa - chustecznik ze ślicznym czereśniowym motywem powstała na zamówienie, na urodzinowy prezent dla 14-latki. Wytyczne dostałam niby proste - nie za słodko, nie różowo, ale delikatnie i dziewczęco. Miałam z tym jednak niejaki kłopot, aż przypomniał mi się ten skrawek, skrzętnie przechowywany z najpiękniejszymi skrawkami :) Na szczęście nie okazał się za mały!

Do kompletu udało mi się jeszcze uszyć małą, podręczną wersję :) Do nastolatkowej torebeczki lub szkolnego plecaka.

10 komentarzy:

  1. Ale cudo! Uwielbiam te "kanapowe" opakowania. I nieustannie podziwiam na wielu blogach. Sama sobie nie uszyję, bo są poza moim zasięgiem i umiejętnościami.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna!
    podziwiam całym sercem...
    próbowałam szyć kanapy, ale jakoś nie szło mi... odłożyłam na "kieeeeeedyś" :))

    Ty to robisz perfekcyjnie :)

    pozdrawiam... czereśniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieto!!!fantastyczny pomysł!!świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6.7.11

    Ta kanapa jest powalająca. W ogóle sam pomysł pierwsza klasa, ale końcowy efekt wrył mnie w ziemię :D Super! Też taką chcę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny materiał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna... Perfekcja w każdym calu...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie można znaleść szablony do kanapy na standardowe pudelko chusteczek ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cocco - podawałam kiedyś link do tutorialu zrobionego przez MKatarynkę
    http://mkatarynka.multiply.com/photos/album/38/Tutorial-_szycie_kanapy
    Ale wykrój to trzeba sobie po prostu zrobić - dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo ten chustecznik! Jeszcze czegoś takiego nie widziałam. Szyć nie umiem, takie tam proste rzeczy i nawet linii prostej czasami nie utrzymam, ale będę Ciebie podziwiać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy3.9.11

    uroczy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...