6.12.12

Łóżeczko (lub koszyk) dla lalki

Mojej małej brataniczce już całkiem, całkiem niedługo urodzi się Rodzeństwo. Ale zanim będzie mogła zachwycić się dzidziusiem, przyglądać się karmieniu, przewijaniu i kąpieli oraz dotykać malutkich paluszków, będzie miała swojego, małego niemowlaczka :) Pudełko z Baby Born leży  zapakowane i czeka na wręczenie, które nastąpi w ten weekend. Już nie mogę się doczekać!!!

Sama dobrze pamiętam, że jedną z przyjemniejszych rzeczy w bawieniu się lalkami było układanie ich do snu. Drewnianego łóżeczka nie potrafię zrobić, ale materiałowe - jak najbardziej :))) Uszyłam więc łóżeczko/koszyk dla nowej lalki Idy i pościel do kompletu.



Sam koszyk, dość mocno usztywniony:


 do tego materacyk:


 oraz poduszka i kołderka:


Lali będzie z pewnością ciepło i mięciutko!


I jeszcze detale - dwukolorowe uchwyty do przenoszenia:


Środek wykończony lamówką i metka :)


Mam nadzieję, że Idzie spodoba się prezent, a koszyk sprawdzi się w roli nosidełka i łóżeczka!

24 komentarze:

  1. wow kapitalne!!

    mogę odgapić?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Serdecznie zapraszam do odgapiania!

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł :)

    takie nosidełko świetne będzie też dla niemowlaka np żeby połozyć go na stole w kuchni :D jak gotuje się obiad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!

      Tak, jest bardzo praktyczne dla małej mamusi :)))

      Usuń
  3. Extra pomysł.
    Nosidełko jako prezent na pewno się sprawdzi i będzie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miałam coś podobnego dla mojego starszego syna gdy był niemowlakiem i sprawdzało się w samochodzie. To były czasy, gdy jeszcze w wielu samochodach nie było pasów na tylnych kanapach...
      Mam nadzieje, że będzie właśnie tak, jak piszesz :D

      Usuń
  4. Dziękuję! Mam nadzieję, że Idzie też się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...pięknie i pomysowo. Chyba jesteś ulubioną ciocią swojej bratatnicy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że się spodobało!
      Nie wiem, czy jestem ulubioną ciocią, ale Ida to jedyna mała dziewczynka w mojej rodzinie, a ja mam synów....jestem lalkowo niewyżyta :D

      Usuń
    2. ..chyba wiem, o czym mówisz :) u mnie też teraz sami mali chłopcy. Dziewczynki już wyrosły. Szyję teraz torby i okładki na tajne pamiętniki :)

      Usuń
  6. Świetny i jak pięknie uszyty :) Moja Lenka byłaby zachwycona, ale narazie brakuje mi umiejętności do wykonania takiego cuda :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję!
      Jak zaczynałam i rysowałam sobie wykrój, to też nie wiedziałam, czy wyjdzie tak, jak sobie wyobraziłam. Czasem trzeba po prostu spróbować :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosidełko z prawdziwego zdarzenia! Świetnie uszyte. Podziwiam. I ciągle sobie wzdycham do tej girlandy z choineczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nosidelko swietne,mozna zabrac na spacer i w podroz samochodem.Twoja bratannica napewno jest szczesliwa ze ma taka super ciocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Znam kogoś, kto by się z takiego prezentu bardzooo ucieszył!

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest aż nieprzyzwoite jakie to śliczne zrobiłaś...bądź moją ciocią proszę!!! proszę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Takie nieprzyzwoitości to ja bardzo lubię :)))
      Bardzo jesteś miła LoluJoo ♥

      Usuń
  12. jezusie to jest takie śliczne, że potrzebuje jakiejś dziewczynki co potrzebuje takie nosidło!! bo ja tez chce takie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołaj na pewno nie będzie mieć bliźniaków teraz??? tobym drugie strzeliła Siostrzenicy Twej... ale się rozdrabniam w komentarzach, ale szybko piszę dziś a wolno myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Mikołajowi urodziła się druga córeczka!!! Jupi!!!!

      Usuń
  14. Świetne nosidełko. I jak profesjonalnie wykonane! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedzielko - i mnie się taki koszyczek za pół roku nada, coś rewelacyjnego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nosidełko jest przepiękne! Sama bym takie chciała mieć, jak byłam mała. Pięknie wykonane i idealne dla lalki! A poza tym, pomoże Bratanicy przygotować się do nowej roli - opiekuńczej siostry:) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...