20.11.13

Vive la France!

W listopadzie dziewczyny na blogu Szczecin Szyje wymyśliły jako temat wspólnego szycia girlandę z chorągiewek. Super, bo chodziły mi takie girlandy po głowie, ale brak było odpowiedniej motywacji ;)
Motywy świąteczne narzucają się jako pierwsze - do świąt już niedaleko! Ale zanim pokażę girlandę w tamtych klimatach najpierw prezentuję chorągiewki w kolorach francuskiej flagi:


Skąd taki pomysł? Młody w szkole ma jako drugi język właśnie francuski. Pani jest bardzo fajna, organizuje różne konkursy związane z kulturą francuską, a wraz z rodzicami degustacje różnych francuskich potraw. Chłopcy są zachwyceni!!! (Klasę podzielili na grupy językowe wg płci i inna pani ma francuski z dziewczynkami. Trochę to dziwne, ale uważam, że my akurat skorzystaliśmy na tym pomyśle...) Tak jakoś zobaczyłam taką girlandę, zawieszoną nad półmiskami z  przystawkami ze ślimaków, naleśnikami i różnymi rodzajami sera :D



Literki są zwykłą aplikacją, zrobioną jeszcze przed zszyciem elementów. Na końcach zamontowałam metalowe oczka. Łatwo będzie zawiesić girlandę na ścianie albo dowiązać odpowiednio długie sznurki i przewiesić girlandę przez klasę.







Bardzo jestem zadowolona, że tym razem udało mi się coś uszyć wspólnie z innymi uczestniczkami zabawy!!!
I jak wspominałam, nie jest to moje ostatnie girlandowe słowo :D


8 komentarzy:

  1. Aż ciekawość mnie zżera ta tą świąteczną girlandę :-). No i taka girlanda, niby rzecz prosta, a ile pomysłów można mieć! Szczecin Szyje zrobił nam wszystkim ogromną frajdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To właśnie jest w nich takie fajne - pobudzają wyobraźnię :)
    Świąteczna już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze idealnie uszyta rzecz :D Dawno nie zaglądałam na Szczecin szyje...

    Degustacje na lekcjach francuskiego! fajna nauczycielka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!!! :D

      Jakie to szczęście, że czasem trafi się nauczyciel, który lubi to co robi. Tylko czemu takie to się tak rzadko zdarza!!!?

      Usuń
  4. Świetnie wyszła, ale czekam kiedy pokażesz świąteczną girlandę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.11.13

    Super pomysł. Jak znajdę odpowiednie materiały to uszyją "angielską" do swojej sali językowej w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobała! A jeszcze bardziej, że jest źródłem inspiracji :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...