5.3.10

Poduszeczka z misiem

Dostałam niedawno po kawałeczku materiału z prześlicznej różowej kolekcji. Taki przygaszony róż ma w sobie coś, zwłaszcza w połączeniu z bielą! Nie muszę pewnie mówić, że tego w kropeczki mogłoby być znaaaacznie więcej :D

A własnie miałam szyć poduszeczkę dla małej dziewczynki. Więc materiały okazały się idealne.


Motyw aniołka - misia wybrała mama dziewczynki. Wyobraziłam sobie to tak trochę w stylu country, więc połączyłam ręczne aplikacje i haft redwork ( w tym wypadku trochę nazwa nie pasuje hihi ) . Wyszło delikatnie i dziewczęco.



Teraz miś czeka na dokończenie. Jakaś koncepcja mi się układa... zobaczymy jak wyjdzie.


Te różowe materiały trochę podniosły mnie na duchu w tym oczekiwaniu na wiosnę. A już, już prawie była...


14 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy bo szykuje się naprawdę cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, a te materiały, będą z nich piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kropy. Ja też na kropki zachorowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne materiały, ja też takie chcę ;-) A Misia śliczna się szykuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5.3.10

    bardzo ladne dziewczece kolory :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Materiały przecudne, miśka również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panna Misiowa delikatna i piękna...
    Niedzielko, niecierpliwie czekam na finał tak cudnie zaczętej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dałaś zajawkę :-)
    Materiały piękne i cuda z nich można wyczarować ...jak się umie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matulu, jaki prześliczny misio! Przepięknie udrapowana sukieneczka, a haft boski!
    Czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się pięknie!!!
    Miś przecudny

    OdpowiedzUsuń
  11. różowości jak się patrzy, a misiowy aniołek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja cie!!!! Niedzielko, ja tu muszę u Ciebie pokopać, jak ja to przeoczyłam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o mamo chce mieć 5 lat!! cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...