12.1.10

Jadą jadą misie, śmieją im się pysie :)

Uff! Misie wreszcie skończone! Dojechały do swojej małej właścicielki Idy na gwiazdkę :) Kilka zdjęć 'w trakcie' tutaj.

Trochę zastanawiałam się, czy robić im oczy z guzików, jak w oryginalnym projekcie, czy wyszyć lub zrobić aplikacje. W końcu zdecydowałam się jednak na guziki. Bo najbardziej mi się podoba, a Ida, chociaż ma dopiero 1,5 roku, jest bardzo subtelną i delikatną dziewczynką i nie zjada misiom oczków :D


Cała kołderka prezentuje się tak:

Mam nadzieję jeszcze na jakąś sesję zdjęciową misiów i Idy. Jak wyjdzie fajnie to przedstawię :)

....................................................................................................................................

Edycja :)

Postanowiłam podrzucić wszystkim chętnym na przygodę z misiami kilka kartek z książki 'Patchwork Bears' Dorthe Jollman. Misie szyje się bardzo fajnie, więcej pracy i zapału wymaga pozszywanie ich razem i potem wypikowanie.... Ale zawsze można uszyć z takim misiakiem poduszeczkę albo makatkę nad łóżeczko ;) Dzieci kochają misie w każdej postaci!








19 komentarzy:

  1. Kołderka zachwycająca :-)
    Dobór kolorów do wzoru; piękne materiały - rewelacja !
    Kołderka bardzo by się podobała mojemu trzylatkowi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołderka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny zaliczyłam opad szczeny przy oglądaniu Twoich prac. Jesteś niesamowita! A kołderka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslodkie misie! Jestem pewna, ze Ida zachwycona :) I ze nie zje jednak guzikowych oczu ;)

    Usciski Niedzielko!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany!!! Prześliczna!!! Patrzę i patrzę i oczu oderwać nie mogę, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna jest, świetny pomysł, piękne wykonanie. pewnie rodzice Idy też będą zachwyceni

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kołderka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedzielko jest fantastyczna, cudna, słodka i przeurocza !!! Gratuluję serdecznie takiego talentu !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kolderka! Wzor mi sie niezwykle podoba i chyba nie tylko mi bo moj siedziacy obok mnie dwulatek krzyczy w nieboglosy ze to jest jego lozeczko. W wolnym tlumaczeniu oznacza ze on chce taka kolderke. Co mi pozostaje, chyba sie zainspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, cudowna i... Właściwie to można wymieniać i wymieniać bez końca ale jedno jest pewne: masz niesamowity talent...!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo! brawo Niedzielka, brawo misie!
    pięknie wyszło!

    oj... poruszyłaś we mnie wyrzut sumienia pod tytułem "zalegające w szafie rozpoczęte patchworki"

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest rewelacyjny aż brak słów! Pięknie wyglądają misiaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj..No REWELACJA!! Duuużo pracy, ale efekt niesamowity, ja padam na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję kochane!!!

    Przyznaję, że bardzo jestem zadowolona z końcowego efektu. Zależało mi, żeby kołderka była dziewczęca ale nie różowa - i taka wyszła. Idzie spodobała się od razu :)
    A pomysł nie jest mój, jak już pisałam w komentarzach do poprzedniego postu o tej kołderce. Może dla porównania wstawię zdjęcia oryginału....

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki za instruktarz!

    OdpowiedzUsuń
  16. halo, niespodzianka. Wróciłam z matrixa.Ale o kołderce!!!:
    NIEDZIELKO PRZE-PIĘK-NA, przepiękna!!! Niejako byłam obserwatorem jej powstawania.A napisałaś jak Ci kot "zjadł" jeden ze wzorów PP miśkowych.... hi,hi,hi.......to było dobre!!!!!
    Pozdrawiam, jestem zachwycona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne!!!Dzięki za przepis na szycie,na pewno uszyję z takim misiem,misiami poduszkę dla mojej podopiecznej.Dzięki Niedzielko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Po prostu brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kołderka, wierze ze sie naprawcowałas, cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...